2012年12月19日 星期三

聖誕特輯(另附聖誕餐)




每年都會擺d聖誕相片,今年都唔例外,聖誕實在太美麗

所以我會影低喜歡的,再放上blog紀念

今年Times square既 Lego、吸引唔到我

我最喜歡都係海運大廈對出,每年都唔會失望

其次我喜歡PP,佢既感覺太夢幻,好優雅,一齊睇丫

Harbour City晌11月時間,裝飾完後,邀請blogger入去影相,封了場影,所以…我影到無人既相

太開心喇!我唔鍾意比人影,更唔鍾意影到其他人



靚,條鍊似Tiffany波波鍊款





好靚啊!無人更靚,哈哈






踩高橋的表演人員!辛苦你喇



好!輪到我心目中第二位……PP



我喜歡紅色也愛白色的聖誕氣氛



因為無人既相難影,我只揀了3張



我生日同大少爺入了赤柱



赤柱好多地方都有聖誕歌表演


今年生日到美利樓食越南菜

好食!值個試,環境靚,食物相遲d先post



餐廳同的聖誕樹


美利樓的聖誕樹,點影都係斜,因為佢本身斜左囉


晚飯後…再行一陣,晚上美利樓好靚,留意天空上的月當

下半彎的

似一個笑容


大少爺好鍾意影呢d波波呢


Landmark今年無上年咁靚

上年係一個大村莊,今年上了雪山







晌商場內有雪山,有吊車,入面有人,不過係假人,其實都幾特別



去Amore試了聖誕餐,不過…大家都唔會訂到位,24、25號滿晒

但都post下啦!因為佢除夕都有既



燒火雞牛油果莎莎



本身係海膽忌廉湯,但我試當日無,所以我揀了龍蝦湯


M6和牛配檸檬燒大蝦

呢個牛唔錯,個蝦都好食


阿拉斯加鱈魚配荷蘭汁

呢個魚都好好食



蟹肉扁意粉,其實我鍾意佢個意大利雲吞多d



聖誕布甸

Like,好食啊

聖誕我會同大少爺出街食,26號會house party,期待呢..............................



大家Like個page,因為我update得緊貼一d,買完d野又鍾意放上去 https://www.facebook.com/taisiu9





5 則留言:


  1. 我好鍾意Hysan Place D肥馬仔雖然佢無主題但好得意

    回覆刪除

  2. 啲相影得好靚呀﹗merry christmas!

    回覆刪除

  3. 我都like PP , 今曰我 blog 都放了PP相,不過冇你影得咁靚呢!

    回覆刪除

  4. 我想去赤柱啊 ~

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾