2012年12月22日 星期六

聖誕禮物(麵包盒食譜)


聖誕前出多個我覺得適合聖誕既食物

聖誕禮物

其實我想昨晚出,但有d不是狀態,天氣忽冷忽熱…我少不免……都有d中招

不過唔好影響節日來臨

我整個禮物盒比大家

你睇…我覺得幾靚得

近來好多朋友都買麵包機,但我無買

我好朋友Avis前日送我一個麵包,好好食,最重要係我一睇個包居然諗到一樣食物想整

就係麵包盒,中間原本想放咖哩,但我因為收到另一樣禮物,所以整磨菇雞盒



Look,我只食中間既包包,留番個盒

個盒食之前要搽牛油溶液晌四邊,再焗就又香又脆



磨菇醬

我不是狀態…先係買買磨菇,我附近超市得番大磨菇,我同自己講,記得去走黑色部份先好打碎,可惜打第一隻時忘記了

到第二隻先記得切走,唔切既話會變晒黑色,所以大家記得買啡磨菇

個汁一定要夠杰先可以掛得住晌包面,所以今次我整杰身版本

食譜:

雞扒            1塊去皮

雞扒去皮後切條,用鹽、檸檬汁、胡椒粉半個鐘

磨菇醬:

啡磨菇            1盒

淡忌廉            200ml

雞湯               150ml

麵粉               2湯匙

1.將雞肉爆香,炒至5成熟便可以

2.將啡磨菇抹乾淨去椗,然後用牛油略炒,用攪拌器中打碎或切粒

3.用少少牛油起鑊,加入碎磨菇,慢慢加入麵粉,炒到磨菇黏身,慢慢加入淡忌廉

4.遂入加入雞湯,略煮

5.將個醬汁盛起,用攪拌器慢慢打勻,令磨菇同醬汁能夠混合

6.將醬汁回鑊再煮至輕微杰身加入雞肉,然後煮到個醬杰身便可以

*做磨菇醬同整磨菇湯唔同,做醬汁個醬磨菇一定要打,否則個汁唔夠濃磨菇味



今次我個醬汁係用Fissler sponsor既攪拌器

我叫佢做神仙棒,但佢唔可以打走你臉上既斑,但可以打碎果仁、肉類等等

一set連5個刀頭

不過今次我影唔到過程,因為我第一次用,令磨菇四散,手忙腳亂,日後可以詳細試下,再影相分享

同埋City's super有個專for呢類攪拌棒用既膠蓋,等我買返來就唔怕一打野會四散呢


打醬汁用




打菜蔬用




大家Like個page,因為我update得緊貼一d
買完d野又鍾意放上去 https://www.facebook.com/taisiu9



5 則留言:


  1. 大少奶磨菇醬食譜可以變磨菇湯嗎,因我想整呀,謝謝

    回覆刪除
  2. 小恩子的港女生活2012年12月22日 下午6:36


    呢個野好似好勁咁喎~ 易唔易洗?

    回覆刪除
  3. 減肥中的WiNniE-->變左陀b中的靚媽^^2012年12月23日 上午10:12


    我都好想收到呢個聖誕禮物呀~

    回覆刪除
  4. 大少奶, 大少爺~祝你地聖誕&新年快樂啊!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾