2013年1月8日 星期二

birkenstock燒餅(叉子燒餅)


Birkenstock拖鞋係我認為每個人都要有,夏天買餸我會著、去旅行會著

求求其其都會著下,佢唔特別靚,但又唔會覺得著錯鞋

上次我去New Zealand,對波鞋落雨濕透,我棄掉了,郤感恩有帶Birkenstock,最後一日同上機都著到,超舒服

好多年前,我諗有20年,以前D Mop都已經開始買佢

我keep住都會有兩對晌屋企,不停重複去買

連卡佛有賣佢對crossover版本,有蝴蝶結,我超喜愛,忍到夏天仍有我實買

大少爺都有佢既密頭拖鞋,我叫佢..........麵包鞋

做乜無啦啦猛講birkenstock?因為有一種食物我覺得好似birkenstock對麵包鞋

就係叉子燒餅,係我細個跟老豆去鹿嗚春實會叫既食物

佢總之覺得佢似對拖鞋

一直想試整,但又未去到非整不可

最後搵到個食譜,咁講真我呢d無經驗既當然有偏差,但佢效果又唔差喎,哼

起碼唔使用豬油、酥油,可以用家用既食油整油酥

不過一定要碌得薄,我就係唔夠薄中間無通洞呢,下次個餡我會用火鴨絲

今次用肉碎、炸菜、紅蘿蔔、蒜蓉做餡



切間夾餡,乾乾脆脆好食

食譜

油皮:
中筋麵粉 300g
冷水     150g
糖       半湯匙
鹽       1/2茶匙
油       60g

油酥:
中筋麵粉      100g
油             60g

白芝麻………………………少許

做法:
1) 把油皮的材料盆中拌和,再用力揉成均勻柔軟的麵糰,用擰乾濕布蓋好,靜置10分鐘



2) 油酥也拌勻,分成兩半(一半備用)

3) 把油皮碌開,塗上一半油酥,對摺捲起

4) 再逆向捲成一團,蓋好靜置20分鐘。



5) 再碌開成大方薄片,分兩份


6)每份再搽上剩下油酥,然後卷起

7)每條切分均份,再印芝麻,按扁



8)焗爐預熱220度焗8~10分鐘

配上餡料


8 則留言:


  1. 你形容得幾得意喎~似拖鞋!咁你食咗幾多隻啫?

    回覆刪除

  2. 一對對打孖食至啱feel,......

    回覆刪除
  3. 減肥中的WiNniE-->變左陀b中的靚媽^^2013年1月8日 晚上8:57


    好正wo~
    轉下d餡會唔會可以變成甜點呢??

    回覆刪除

  4. 太好啦, 想做佢好耐但唔識, 多謝你分享呀!

    回覆刪除

  5. 我從來冇成功過book到位去鹿鳴春!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾