2013年2月27日 星期三

娜姐(carbonara)


你好嗎?

我又再獨留自己在家中,去迎接…下星期

諗起都興奮

細個好喜歡番茄汁,今時今日我仍然好喜歡港式快餐d橙色意粉

但唔知點解我覺得自己點整都唔夠街外好食

當然都唔會差,但總覺得差少少

我個人來講唔算太喜歡食pasta,出街我都唔算多會揀來食

但作為一個乜都想整得最好既人,當然總會有一款強項

而我既強項係........娜姐carbonara

要每一條意粉都沾上醬汁,但又唔可以水汪汪,每一啖都係精華

我的確為自己做既娜姐,配上一句:哼~

配上烤既sc



正宗做法係唔加煙肉,但我覺得唔加又單調得滯

做法簡單得美味!哼

汁:

淡忌廉  100g

洋蔥      4份一個切粒

煙肉     2片

芝士粉    適量

蛋黃        1隻

黑椒        少許


做法:

意粉先煮好過冷河,唔好煮得太淋啊!

爆香洋蔥、煙肉,加入意粉兜勻,加入淡忌廉、蛋黃快手兜,再加少許黑椒、芝士粉,如果唔夠鹹味可以加少許鹽,但通常都唔需要

兜勻後上碟

加忌廉後趁未滾加蛋黃,否則太熱會令蛋黃熟了,做唔到醬汁效果~

*意粉要Al dente唔難,你煮好滾水後,加橄欖油、少少鹽,放意粉落去,翻滾後即熄火,蓋上蓋7分鐘,個意粉會剛剛好




Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9





新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密




 

3 則留言:


  1. 原來都有咁多人喜歡娜姐....... 都話佢受歡迎架啦 !!

    回覆刪除

  2. oh!好吸引啊~我鍾意食意粉咖!

    回覆刪除
  3. CHOKの 風 - 美容護膚部屋2013年4月13日 晚上7:47


    好吸引

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾