2013年2月5日 星期二

不凡@RaIronmen


今日放自己假,先寫篇外食

好累啊

呢篇我想寫好耐

呢間拉麵亦想試好耐

拉麵就會想起…豚骨湯、麵豉湯、札榥既牛油湯底、醬油湯

不外乎都係呢類

但RaIronmen完全唔同,其實佢前身係米之連星既Mist拉麵

Mist既湯底較清,但講真都係比較常見類

但Ironmen卻係別樹一格

對於我來講,Ironmen係更進步版本




小食…蠔杯

有海膽配蠔,蠔唔係大大隻Shooter類型,但味道絕對唔輸蝕





和牛薯餅,香口小食唔小得,佢細細粒夠香脆


和牛拉麵 $380

將和牛配上拉麵,再加上脆麵

個和牛油脂豐富,入口融化,加上拉麵彈牙,對於牛魔王來講,係開心



不過…原來我更愛呢碗Casear Salad湯底

佢個湯好濃郁,好夠熱,我真心喜歡佢,一見鍾情,想嫁比佢

個湯係令我唔停咁飲,佢雖然綠色但唔會有菜青既味

上面仲有炸到乾脆既雞皮…

牛魔都降服於呢碗田原春夢feel既拉麵上







甜品…我揀栗子雪糕

個杯好靚





抹茶雪糕…我較喜歡呢個,唔澀但有茶香



全日得閒失驚無神update既Fans Page:https://www.facebook.com/taisiu9


3 則留言:


  1. um... 好奇心駒使下....好想試綠色果碗 !!!

    回覆刪除
  2. I'm very interested in 田原春夢feel 碗拉麵

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾