2013年4月3日 星期三

安鼻靈


感恩我無鼻敏感的,令我接觸鼻敏感既…係大少爺

初初我同佢一齊生活,見佢成日打噴嗤、流鼻水

仲有我有d朋友聞到香水就會打噴嗤,一冷一熱、轉天氣鼻敏感又會翻發、有塵既地方又會發

鼻水仲要細水長流,我唔太明白佢感受

唯一讓我明白既鼻塞

人生最痛苦既係鼻塞,我唔怕發燒唔怕咳只怕鼻塞

我一鼻塞就會扎醒,一鼻塞我人生會變成灰色、一鼻塞我會好想發癲

總之人生不可以鼻塞

試過好多隻噴鼻,有試過一隻噴完後個鼻會好赤痛、因為有d藥佢好強勁,夾硬將個鼻整通,導至我即使個鼻通番,但都會有好痛既感覺,又試過一隻噴完後鼻唔塞但頭痛

甚至幾個鐘噴一次仲難受

當然我知道唔好用太多藥劑,但要明白當你個鼻塞既時候,嚴重影響自己生活,感至情緒,好難話完全唔用藥去的

連睡眠質素都嚴重受到影響,有陣時真係好難避免

鼻腔內佈滿微絲血管,當受到傷風感冒、鼻敏感、鼻竇感染、鼻腔太乾等感染或刺激時會充血及膨脹,令鼻黏膜腫脹,阻礙呼吸暢順;同時會刺激分泌,引致流鼻水徵狀出現。

安鼻靈有三款產品適合唔同既需要




我係因為傷風所以鼻塞,自己試用薄荷味既噴劑,清涼,臨睡前用唔使半夜起身再噴鼻
無論薄荷味或係無薄荷配方都係適合鼻敏感用
只係隨喜好去揀,我就愛有薄荷味既呢



大少爺唔鍾意薄荷嘅嘢,佢用無薄荷既,感覺都係覺得唔會令個鼻赤赤痛,亦舒緩佢既敏感不適



而支洗鼻水我仍未開啊!但好多朋友都叫過我洗鼻,當我嚴重時我會試呢




其實安鼻靈係全球銷量No.1的通鼻塞噴劑,在外國,安鼻靈被視為處理傷風或鼻敏感所致鼻塞的一線治療產品,先以安鼻靈外用通鼻系列自行處理鼻塞問題,若使用7天後鼻塞情況仍未見改善須尋求醫生幫助

6 則留言:


  1. 慶幸我好少有鼻塞呢個問題

    回覆刪除
  2. 吳獅皇(Assemby)2013年4月3日 下午1:33


    大少奶,午安。祝您今天愉快。

    回覆刪除

  3. 我家庭醫生都開俾我BB用架

    回覆刪除

  4. 力推!!!!! 我都用緊這两個孖寶, 最重要可以有覺好睡

    回覆刪除

  5. 希望我唔會有機會試用!

    回覆刪除

  6. 我用左佢好多年la, 十幾歲時鼻敏感嚴重到晚晚鼻塞,要坐o係度訓,起身連d牙到乾晒,真係好困擾。自從用左佢就解決左我的問題,所以我叫佢做”寶貝” 架。  呢幾年鼻敏感不藥而瘉,唔駛用喇。希望大少同我一樣會快d好返啦。

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾