2013年4月11日 星期四

佬飯(豉椒牛肉飯)


今日起床仍然係陰陰天,落雨,呢幾日我都好遲起身,望一望窗外,有懷疑過自己已睡到黃昏

呢種感覺尤如…回頭已是百年身

幸好,未到黃昏,只係天色唔好

今星期似忙非忙咁,總之覺得自己好唔得閒

但有點懶洋洋,無辦法,上星期晌大家不知不覺中,我舟車勞動了三日

呢個星期散晒

不過…有樣事我係堅持,我唔想大少爺變成"飯盒強"(大少爺唔係叫呀強,但我中學時有同學好喜歡食飯盒,我地就會叫佢飯盒強,特意解釋免得有人自己又對號入座走)

所以我點都要煮飯,有肉有菜有飯但係懶可以點?

就係攻佢喜好,"佬飯"

其實大少爺愛食炒麵多d,但我唔想炸比佢食,所以變了豉椒牛肉飯

牛肉   $30(我跟本唔知有幾多)

洋蔥   半個切件

青椒   1個切件

辣椒   隨你喜歡

汁料:

豆豉醬   1茶匙

生抽     半湯匙

老抽     半茶匙

糖   1.5茶匙

生粉     半茶匙

水   小半碗

以上汁料撈勻

做法:

牛肉順序加醃料:水,落大半湯匙水,靜置10分鐘等佢吸收水份,然後生抽、糖、胡椒粉、生粉、麻油,撈勻備用

熱鑊加油,爆牛肉至半熟撈起備用

洋蔥及青椒、辣椒爆香,加汁料煮滾,牛肉回鑊兜勻便可以淋上飯面








Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9

新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密


3 則留言:


  1. 我都鍾意豉椒牛肉飯

    回覆刪除

  2. 我好鍾意食d豉椒咩咩飯,豉椒真係好正 :D

    回覆刪除

  3. 呢個好, 我都啱食!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾