2013年5月15日 星期三

撈埋(菠菜焗蛋)


今日又熱又焗,但係我今早都出過去…買香薰

話說呢…我旅行前d香薰用晒,咁我就打算回香港後先買

點知…潮濕天氣後,總覺得間屋有d潮濕味

於是我今早忍唔住走出去買香薰油,點完覺得屬於間屋既味道回來了

又再堅持整午餐,今次又係菜蔬類既菠菜番茄焗蛋

菠菜佢好特別,就咁食唔會覺得好驚為天人,但配上雞蛋、忌廉、芝士又另一番景象

所以…我嘗試呢個焗蛋,唔錯丫!

重點,撈埋一堆焗…攪掂





真係撈埋一堆的

番茄  、本菇、煙肉加菠菜,大家可以用蝦代替煙肉、腸仔又得,乜乜物物都得

然後加1隻半至2隻雞蛋,視符你個杯幾大

跟住加少少鹽、胡椒、芝士,用180度焗佢15分鐘或至金黃色熟透

可以先用錫紙鋪面焗10分鐘,再焗拎走錫紙焗5~10分鐘至上色

可以當早餐、又可以當一個午餐或晚餐

懶人必備!哼
























































































































Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9

新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密

7 則留言:


  1. 真係出奇地懶喎,哈~ good recipe!

    回覆刪除

  2. 簡單易整,我又試下整 !!!

    回覆刪除
  3. Mee ...... MeeMoreMore2013年5月15日 下午4:13


    再懶 d , 先打暈隻旦 , 再加 番茄 、本菇、煙肉加菠菜,大家可以用蝦代替煙肉、腸仔又得,乜乜物物都得 撈均 去焗

    回覆刪除

  4. this is just like simple quiche, I will add milk into it and bake for 20 mins, yummy.

    回覆刪除

  5. 我覺得好靚呀,細細份,又易整,我都要整黎食

    回覆刪除

  6. 好嘢。。。又一餐

    回覆刪除

  7. 一定要試吓, 橫掂我有LC ramekin hahahahha

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾