2013年5月8日 星期三

Day 3 @南非


第三日旅程,比較悠閒既一日

參觀酒莊,其實路程都幾遠,但沿途都有靚景,望望下就到

其實我對酒既喜好比較奇怪,我只愛飲甜酒

酒甜令人快樂,我唔係算好酒之徒

但今次晌南非都會買酒,因為甜酒太好飲
去既酒莊叫Beaumont ,係家庭式既酒莊,所以莊主係較有人情味

亦都好慷慨咁比我地試酒


除了酒仲有好多果醬,我無買果醬,但居然愛上Biscotti

Biscotti多數配咖啡,但配甜酒個感覺好新鮮之餘仲好好食

就等同豆漿配油條那種妙不可言……哈



酒莊內既陳年佳釀



試飲既並非由酒樽倒出來,係直接晌酒桶斟出



白酒



紅酒





甜酒





呢個甜酒實在太好味






試齊七種酒,我都係買甜酒






行酒莊唔同地方

仲有唔同年代既釀酒工具











之後再去另一酒莊


其實醉翁之意不在酒,在於午餐

呢個酒莊午餐好好味,佢既香料係自己種植

菜式非常好食







晌呢度午餐,每人都會有杯酒,個待應居然無問過我都會比杯Sparking sweet wine我

好好飲呢




呢個係羊肉,肉嫩之餘,羊味唔會太顫





我既雞配虎蝦,好好食

佢用好多香料去醃製,雞又嫩,十分之好食




海鮮飯都唔錯啊

呢間餐廳好懂得運用香料



甜品:雪葩配上Cream brulee





碰到一個好可愛小妹妹



再去睇呢間酒莊既博物館











沿路個景色都非常之靚,總係一望無際







無錯:今晚晚餐因為我手痕加上Guest house個廚房太吸引,所以就動手整起來

順便邀請帶住我地玩既南非朋友一齊食飯









南非幣同港元幾乎一樣面值,物價同香港一樣咁滯

買一餐飯既材料都同香港一樣

去超市買野煮一餐,似衝烽車咁

呢個係我拿手芥末籽燒雞,為方便用雞脾去做




牛扒




因為南非朋友係外國人,一定整外國人最愛既咕嚕肉

佢其實好食,但因為呢度火力唔夠,炸個肉炸好耐

幸好都過關



仲有好耐無飲湯,滾番茄薯仔湯,又係錯誤判斷,爭少少



另外…Agnes整既馬來西亞咖喱雜菜


外賣既甜品


甜美既無花果,呢度港紙$18非常之甜,好味





我又買鹽了,今次買mix版,好香啊

因為我用落個雞度,味道較有層次呢

當你睇
呢篇時我正在睡覺…然後向好望角出發,今日行程緊逼呢



Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9

新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密

7 則留言:


  1. 嘩~ 見到你又可以試酒, 又可以自己煮飯仔, 好羨慕你牙~

    回覆刪除

  2. 原來南非係咁靚,我愛支粉鹽

    回覆刪除

  3. 甜酒~~我都鍾意喔....^.^
    $18咁大堆無花果,香港可能要$100~~~

    回覆刪除

  4. 南非物價同香港一樣貴, 不過人工就.....比香港低起碼3成~~~哎!

    仲有啊, 你D figs 系邊度買到甘平既? 我知道E排系當造,不過我買到10蚊4粒, 仲無你果D咁靚既!! 我平日中意買黎褒湯架!

    回覆刪除
  5. Hello 大少奶. Glad you are enjoying your visit to Cape Town :)

    You must try our local 'biltong' (raw dried meat). It comes in different variety of meat like beef, kudu. It tastes really good with salad if you find it too strong to just eat it plain.

    回覆刪除

  6. 今日嘅行程我最愛

    回覆刪除

  7. 文化交流!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾