2013年5月14日 星期二

Fresh (奶油雜菜)


昨日大少爺生日我陪佢去街,好似好耐無買過野咁,兩個人買衫、買褲,我本來想去連卡佛買對涼鞋

結果…買了Tory burch既袋

當等待比錢時…有位自由行女士拎住張coupon話比我用,實際佢想將呢張$500贈券換現金

而張贈券係晌連卡佛買完野抽中的,我比佢纏好耐,直至個Sales喝止

只能講句:唉~

之後晚上同班朋友打邊爐,因為我有個朋友佢同大少爺同一日生日,咁就Happy together吧


幸好,時差好快適應,晚上睡得好,只係人較累令我遲起身

不過…即使遲我仍然要整

因為實在無辦法去諗自己想要d乜

今日個午餐爭d餓死先有得食,因為我堅持要整得好

太耐無煮實在手痕

奶油焗雜菜,用上西蘭花、本菇、紅蘿蔔、薯仔,再自己整個奶油汁,灑d芝士焗就done

再整個蒜蓉包,同外賣既炸雞下脾

成了回港後第一個一個人的午餐

btw....買多了張新餐桌for影相,日光下感覺幾好,不過我飯廳晚上唔夠光,晚上影可能要去番我影相個位了

食譜大家想要我先寫,因為趕住出去呢,See u

雜菜:

西蘭花   1棵,先用鹽水浸

紅蘿蔔、本菇、洋蔥、薯仔隨意切粒

汁:

淡忌廉 100ml

雞湯    100ml

麵粉     1湯匙

鹽、胡椒少許

做法:

先將所有蔬菜略灼,盛起備用,紅蘿蔔及薯仔要灼耐dd

用少許牛油起鑊,加入麵粉炒成粒狀,慢慢加淡忌廉,煮成糰狀,再慢慢加入雞湯煮成汁

加少許鹽及胡椒

如果手唔夠快個汁可能有粒粒,只要過篩一次便可以

淋上菜上,喜歡可以加芝士,然後220度焗10分鐘或者表面呈金黃色


























































































































Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9

新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密

3 則留言:


  1. 有外賣既炸雞下脾....點解唔買埋lunch??

    回覆刪除

  2. coupon故事我試過,係無印,唉....

    回覆刪除

  3. 望見都想食

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾