2013年6月6日 星期四

新專欄@囍結


今日咁遲出blog全因為等個新專欄發佈


逢星期三或四,我晌囍結新婚網既專欄都會有一篇文章加食譜


其實寫專欄好困身,每星期一篇對於我每日要blog、寫新書同各類event等等


對我呢個最怕困身既人來講十級困難


除了"從此被困"做人妻之外,我無辦法做覺得困身既事,今次先來三個月


"囍結"我之所肯寫,係我欣賞呢個網既style


至少…有獎遊戲都型過人,可以贏去巴黎既影相套餐包埋酒店機票



所以試一試,畢竟專欄作者都幾型丫


去睇睇吧


今期先講…別Too much的婚禮





5 則留言:


  1. 加油,㚷一定勝任愉快!

    回覆刪除

  2. 巴黎影相套餐

    回覆刪除

  3. 係好型 , 唔係幾型咁簡單

    回覆刪除

  4. 對你來講確實係個挑戰....但信你能勝任....

    回覆刪除

  5. 我要贏獎品 !!!!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾