2013年7月18日 星期四

水皮(水煎餃子)


近日電視終於有劇好睇,先來衝上雲宵,夜晚溏心風暴

讓我晚上終於有娛樂,出街仲會心掛掛

回復到晚上追劇,醒來做午餐既生活

我要快d做埋d野重回吃喝玩樂人生,一個大少奶理應唔需要太積極的,哈

有些食物看係簡單,但其實唔易做

對於d要用手好細緻去做既食物,我唔敢試

包餃子睇落好易,但其實都幾難,要包得好

還有我要整既係……水煎餃

的起心肝去整,出來成功勁開心!

我整既係牛肉餃


先買斤半牛肉自己剁或攪碎,然後第一個step灌水

我灌既係薑蔥水,會香d,用薑同蔥加落大約100ml水,浸到出味隔渣

然後就逐少倒入牛肉中,牛肉會好快索乾d水,然後第二次、第三次,直到你感覺佢再索唔到

向同一個方向攪,攪到佢少少黏性就可以落d生抽、糖、酒、生粉,再攪

跟住可以加入蔥粒、菜粒,我用椰菜糖,再攪,攪好後加少許麻油便可以做餃子餡

將餡放入餃子皮包就煎得




個水皮係先將餃子煎,煎到大約個底轉小小金黃

然後用15g麵粉 + 180g水做成稀粉漿

倒入鑊去煎,水要去到餃子一半高度,蓋上鑊蓋用中火煎,煎到個水皮乾身轉金黃色便可以








Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密


3 則留言:


  1. 我好想食啊!

    回覆刪除

  2. 煎得好靚,我用油煎,怪不得唔好,原來要加麫糊,明白了.thx

    回覆刪除

  3. 好似一朵花

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾