2013年8月30日 星期五

韓亦風

等我今日篇blog既食譜,先放上來啦!

正所謂:舊夢不需記  逝去種種昨日經已死……一切從新開始幾好丫

仍處於休息狀態,但個腦都不停有新idea

只係有無體力去完成

不過…一個人如果有條筋,就爭好遠

等於有d人有條懶筋,乜都懶

有d人有條買野筋…即係我!咁就成日想買野

好彩我仲有條煮野既筋,晌煮得就煮既時候試......... 燃亮我意志 鼓起我勇氣 前面去再創傳奇

今次係韓式雞亦,非常好食,好食到不得了,又係用整泡菜個辣漿整,其實唔辣,整泡菜要靠辣椒粉或辣椒先夠辣

呢個我超喜歡

唔知點解……我總係好喜歡將盒辣醬用於其他用途!

如果將個韓醬轉tabasco就係我最喜愛既水牛雞亦



食譜:


雞亦   12隻

醃料:

蒜蓉    1茶匙、生抽    1湯匙(夠撈勻雞亦便可以)

將雞亦融雪,然後用生抽同蒜蓉去醃佢半個鐘

沾上生粉,用大火半煎炸至到金黃色

韓汁:

韓國辣醬     2湯匙

茄汁            2湯匙

水               4湯匙

將以上醬料撈勻,放入鑊微微煮滾,然後雞亦回鑊兜勻,醬汁沾上雞亦面便可以

食時可以灑上芝麻

done




Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品

仲會講祕密

6 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾