2013年10月3日 星期四

補腦的快樂


今日原本出過篇post,但太重負能量,所以消失空氣中

的確…近來都比較情緒化……

但幸好,我身邊有好多人鼓勵我,一個下午心情又轉好

於是興之所致,玩整餅……

係一個補腦快樂餅

我係一個蛋白餅控,好鍾意食用蛋白整既餅,雖然蛋白餅通常偏甜

佢既質感香香脆脆無油份,我好喜歡

今日就一個補腦又快樂既合桃古力蛋白餅

合桃補腦、朱古力能令人快樂

其實呢…你有無覺得合桃本身好似一個腦袋,可能係咁會被腦?

咁可能雞腳上既腳甲係補腳甲,又或者水魚頭皮係補頭皮的,哈

Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密

3 則留言:

  1. 可以分享呢個食譜嗎?
    媽媽好鐘意呢個:D

    回覆刪除
  2. 細細件, 加埋杯茶, 絕對係可以令人開心又快樂~
    人有情緒係好正常, 但切絕唔好轉牛角呀,.....~~~ 有大少爺, 家人, 朋友, 我地去關心你呀~~~
    加油`~~~

    回覆刪除
  3. 核桃的確可以補腦...記憶力不好可以吃它來補一補

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾