2013年10月7日 星期一

琥珀

午安,你最近好嗎?

我今日感覺自己開始進入狀態,希望持續向好啦

晨早起床,整琥珀合桃

其實係整焦糖個方法整,早前買落一包合桃,我最怕剩低d一粒二粒

然後放晌度直到天荒與地老

咁倒不如快快整走佢,簡直讓屋企多一點清新既空氣,甚至空曠神怡

其實佢真係好好食,但我唔能夠食太多,大少爺,益你喇

多謝你呢段日子甜的吃、苦的也吃!

你真係一個有型有款最新進既食物焚化爐,哼


合桃    半磅

糖      100g

水     2湯匙

牛油       2茶匙

做法:

合桃先用滾水沖一沖,然後放入焗爐150焗10~15分鐘,或者合桃變回乾身便可以

先將水同糖煮熱,用中慢火,煮到糖溶




糖溶之後加入合桃,然後開始炒佢

炒到糖開始乾,會呈現下圖既狀態,有d糖包住粒合桃,先熄火,等佢略為冷卻後再開火

再用中慢火再一次煮溶d糖及有焦糖色,可以加牛油,等佢唔會黏埋一堆

如果喜歡加芝麻都係晌呢個時候加


炒好後放上不黏布放涼便會脆




Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                    新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                   仲會講祕密

7 則留言:

  1. 我都有包合桃 , 想整哩個, 教我 ~~ 要易整0既~ 唔該你啦~~啦~~啦

    回覆刪除
  2. 哈!!!尼樣好食!我都鐘鍾意不過年紀大咗真係食量唔多~只可以小食多滋味!

    回覆刪除
  3. 哈!!!!尼個好食我都鍾意~不過年紀大咗食量唔多只好小食多滋味呢!

    回覆刪除
  4. 尼樣我都鍾意食啊!我尼兩次留言都唔知搞咩野?成日以為自己留咗但之後睇番又無留到~求先我發現原來我成日老人痴呆打完字走去按"登出"個制呢!@@近來我成日都做呆事呢!

    回覆刪除
  5. 大小奶~唔知點解我成日都留唔到言?

    回覆刪除
    回覆
    1. = =" 今朝睇番嚇得我丫~唔好意思我以為留唔到!打完又打

      刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾