2013年10月27日 星期日

一切從奶皇包開始...........有機skin care @ Nest beauty

以前陪呀吱去睇婦產科時,醫生話:唔好上網睇咁多,唔知邊d真邊d假,太失實

但當自己有既時候,總會上網search一番,當然又會嚇自己一番

重點:連vanlily都叫我唔好上d討論區,以我來講會自己嚇自己更多

都係果句:好自然又走上去望,望完又擔心,擔心完又望

如是者…循環不息的去望聞問切

其中晌我一發現有奶皇包時,就睇下自己可唔可以用skin care

一睇就……又驚過

噢!原來首要唔好用美白產品,有乜乜酸、又物物劑

我中晒,於是我諗咁有乜最安全?

就搵天然既skin care

不過…我晌度煩緊呢樣時,NEST BEAUTY既marketing搵我


時間剛剛好

於 2008 年在香港成立的一間推廣整全概念有機健康護理品店,從世界各地嚴選優質有機護膚品牌,致力為客人提供真正有機護膚產品及健康提昇食品。而在這裡,你可找到多個天然有機的美肌品牌,如 MUKTI、Huiles & Baumes、Fushi及 PANGEA ORGANICS 等。在這裡出售的每件產品,都是經過嚴格檢查和審核,確保產品能達至合乎商業道德、包裝環保、滋養身心、絕不殘酷對待動物以進行測試,達至護理身體肌膚之餘,同時做到愛護地球的宗旨。 希望每位客人來到這裡也可以找到由內至外的終極美麗方案!


可惜我唔用得香薰,佢有無花果味香薰,而且價錢都唔貴,唯有等生完先用吧


不是蛋糕,係…肥皂


呢隻洗頭水好好用,佢可以穩定染髮後既顏色,唔會越洗越淡

重點:我有咁多個月唔染得髮,唯有keep住原本染既啦



Planet Eve Organics Super 5 有機緊緻亮眼筆 10ml $399  (澳洲獲獎有機品牌)
- Planet Eve Organics於澳洲創辦,憑皇牌產品Super 5 有機緊緻亮眼筆一舉成名,稱霸當地美容界奧斯卡《www.beautyheaven.com.au》權威美容網站Glosscar
以超卓品質及顯著成效擊敗眾多國際美容品牌,勇奪「最佳新眼霜」美容大獎。
-
擊敗眾多國際美容品牌 (如:SK-II, Estee Lauder, L’Oreal Paris, Lancome, Olay Regenerist, Dermalogica, Elizabeth Arden, Benefit )
-澳洲有機認證、澳洲反動物實驗組織(CCF)及善待動物組織(PETA)認可
Super 5 有機緊緻亮眼筆
Super 5 Eye Firming Gel
HK$399/ 10ml

滾珠筆狀的冷卻啫喱能平滑眼部細紋,減退浮腫及緊緻眼部肌膚。蘊含五種天然活性成份,包括有效抗氧化的亞馬遜巴西莓、緊緻肌膚的銀杏及相思、鎮靜的蘆薈及紓緩保濕的有機保加利亞玫瑰,
精製而成的強效配方。只需輕輕一點,轉眼之間讓您雙眸回復明亮有神!

*的確佢收緊既功效好凸出,真係好好用

新鮮既mask,佢係每100g賣,好似雪糕咁,我揀了呢隻同薯仔mask

佢的確幾潤的,用完有光澤

我而家乾到爆,靠佢補給



馬鈴薯蘊含極豐富的維他命B6、維他命C、銅、鉀、鎂、鋅等維持亮麗肌膚必需的營養素山金車消炎鎮靜脆弱肌膚,而茴香則可以作溫和的調理,精油則可以急救因缺水引起的細紋。對紓緩因長期使用電腦及上妝的疲憊雙眼及黑眼圈甚有療效,可謂白領儷人的救星。每星期使用,讓明眸電力十足。

主成份:馬鈴薯、蘆薈、山金車、牛油果油、紫草、茴香、羅馬洋甘菊、維他命A、維他命E

*我用來急救自己對眼的


還有其他



有天然成份既清潔mask,紅豆隻磨砂好用


我仲揀了爽膚水

能有效爽膚、紓緩、抗氧化的爽膚水。含豐富的甘菊、金盞花、有機保加利亞及石榴提取物,能平衡肌膚的pH值,令肌膚保持水漾幼嫩。適用任何肌膚使用。


最正有埋化妝品,我對我用開既品牌好有信心

唯獨唇膏有d擔心,因為會食落肚




仲有呢隻燕麥磨砂

佢性質比較溫和,但如果敏感肌會適用,唔會剌激到皮膚

cream我揀呢隻同埋精華素

無辦法…我而家乾到爆

其實我覺得用你親身去睇會好d,因為多到講唔晒呢





1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾