2013年11月7日 星期四

精美的8道菜Ambrosia

 自從有了奶皇包,少了出去試菜

尤其呢個季節,大閘蟹唔食得就好似無乜得食

但好彩還有西餐

今次去Ambrosia試Degustation Menu

轉了意大利廚Chef Arnlfo,菜式比過往既不同,以創意加上傳統羅馬烹調技術去做

今次個menu係抵食大約 $988,尤其以環境及味道計,都優勝呢



意式水牛芝士捲法國生蠔配乳酪青瓜汁

用芝士包住生蠔,我唔食得,飲恨呢……


因為我唔食得生蠔,所以叫了牛肉清湯,簡單而美味


八爪魚薄切沙律

八瓜魚做到剛剛好既熟度,因為咁仍然唔會變香口膠



意式鵝肝凍批

鵝肝批一般餐廳會買現成

但大廚認為唔夠好,所以親手去做,做出來效果幼滑

而且佢味道調教得唔會有臊味


南瓜意大利飯配芝士及黑醋汁

意大利飯,大家如果認為傳統既未必適合自己口味

可以自己提出要既軟硬度呢

呢個意大利飯用上芝士同南瓜,但因為加了黑醋汁,所以唔膩


意大利紅蝦扁意粉配開心果及鮮薄荷葉

意粉做到Al dente,加上濃濃醬汁

我喜歡呢個啊


焗野生鮮鱸魚配薯仔忌廉及沙律

鱸魚表皮香脆肉嫩,唔愛魚的我都接受到

*我自從有BB後,反而更唔喜歡食魚啊


法式燒牛柳配牛肝菌及黑松露

呢個燒牛柳好出式,重點係佢仍然保存Ambrosia grill既出色手法

帶焦香而肉嫩

而個松露係用summer truffle,因此無咁搶味,summer truffle既香味無咁濃

唔好誤會佢係唔靚啊

因為咁反而凸出到個牛既獨特香味


西西里朱古力鮮橙卷

一個美味甜品作總結

我好衰,因為突然不再愛甜味,結果走去食個焦糖脆筒

而留下只有思念的…chocolate mousse

這是好無禮貌既做法,但請見諒啊!


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾