2013年12月11日 星期三

better man

Hello~

昨晚整過薑餅人,但我對自己畫功唔滿意

夜晚影既相又唔靚

對於完美主義者既我來講…唔會收貨

昨晚大少爺食完後話我知:好好味啊!你好番再整比我丫

好開心!好喜歡見到佢開心既樣

所以今日再焗

其實我整好左一堆麵糰晌冰格,只差在印模

當然佢開心又成我既推動力

繼續努力啦啦啦

仲整埋屋仔添啊!哼

個食譜我好滿意!糖已經係最少份量,所以大家整時唔好再減糖,相反甜多少少我反而覺得更好

玉桂粉都係可以多少少

呢個係易做版,香脆既,有d ginger bread做法會加糖漿,呢個唔使的

至於畫花紋,我買現成朱古力筆,佢好處係乾左後唔滿意可以整走佢

唔好處係,畫畫下d朱古力又會硬番



食譜: 15塊



牛油    100g

黑糖    70g

低筋麵粉   150g

玉桂粉     1.5茶匙

薑粉  1茶匙(如喜歡可以自己增加)

泡打粉  1茶匙

做法:

將牛油切粒,唔好完全放軟,趁佢少少硬但打得到既時候就打

糖同牛油打勻

低粉、玉桂粉、薑粉、泡打粉過篩,然後將牛油加入

用手輕輕搓勻佢,當粉與牛油搓勻後就慢慢搓成糰

將糰搓成圓型再碌平,放入冰格雪一個鐘

麵糰略為回溫就印模,預熱焗爐170度焗15分鐘(視符火力而定)

點解用手搓?手力度輕軟d,令佢唔會變硬,焗出來唔鬆脆,而且呢個食譜無蛋,咁會無咁濕潤,會令人拼命三狼咁用力

用手就無問題

完成後如果見到麵糰有粉唔勻如下圖,不要擔心,焗既時候會消失




Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

2 則留言:

  1. 請問下你依個份量做到15個,咁你個模係幾大架??唔該唔該 ^^

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾