2013年12月17日 星期二

生日飯@ Lardos steak house

話說,我今年生日係星期日

早上教會,下午參加小朋友麥當奴生日會

晚上同大少爺及一家幾口一齊共7個人食晚飯慶祝

當晚既地方由一家幾口揀既

去一間晌坑口既steak house,唔近地鐵站,但我係私家車入去

所以唔識話你知點去,可以上openrice搵地址

一間人人驚喜既小店

佢店子小小,所以晚上訂位都要分兩輪,6-8pm

先來洋蔥圈,好好食,乾身夠熱又夠脆

蒜蓉蝦

佢味道OK,但蝦係雪蝦,雪到無乜味只能靠d汁

呢個可以不試


36 oz  T bones steak $598

佢當然夠大塊,36 oz夠大家一齊分

但我覺得佢做得好,有肉味但T bone既肉質始終都唔係我心水





我心水係呢塊肉眼扒,非常之好食,你會食到佢既油脂

$230 10oz,我十分喜歡呢塊

講真,肉眼的確係穩陣之選,加上佢grilled得好好,Like


其他食物

卡邦尼意粉,好味

個意粉軟硬適中,醬汁也適中

海鮮籃

裡面有炸蝦、炸魚同魷魚圈

個蝦依然係個雪蝦,魷魚圈我無食,但其他人話好得

個炸魚非常之好


Fish & chips

估唔到佢個炸魚做得咁好,乾身,夠脆,個醬唔太厚亦唔會一切就同個魚分離

驚喜


食完既時候,大家晌度傾計,突然waitress放隻碟晌我面前話仲有個青口

但明明我地無叫,佢一打開原來係一家幾口為我準備既禮物

So sweet !謝謝你們


最後係生日蛋糕

我過了一個好熱鬧既生日

感謝主




5 則留言:

  1. 再祝多次 , HAPPY BIRTHDAY ^^

    回覆刪除
  2. 生日快樂!!!出年就多埋奶皇包同你一齊慶祝了!

    回覆刪除
  3. 呢度價廉物美
    我以前住附近成日黎食
    不過已經年幾冇去了...

    回覆刪除
  4. 生日快樂呀,祝你健健康康,年年都咁靚~~~
    依間扒房係坑口村架,個名都好似就係叫扒房..哈哈..我前年生日都係係依到食既 ^^

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾