2014年2月13日 星期四

紅豆

今早起身,聽到窗外雨聲

覺得好可憐,係凍得好可憐

我失去了活動能力,呢種凍真係唔惹少

佢令我唔能夠離外暖風機,我知我已經好好,起碼我想懶床就懶床

可能明年今日,即使咁凍我都要身不由己地起身

不敢想象的

自從有奶皇包後,我好喜歡食上海菜

本身都已經好喜歡,係變得更喜歡,尤其小籠包

我真係好鍾意食小籠包,鍾意既程度十級

而大少爺卻喜歡…豆沙鍋餅

每次佢都會含羞答答咁話:我想要豆沙鍋餅

見到佢個樣,我連命仔都可以比埋佢,哈哈(好變態中)

自己整唔難,但始終出去食會保留一份新鮮感

屋企有紅豆蓉,所以忍唔住整比佢食呢




麵粉  40g
糯米粉 25g
雞蛋    1隻
水     80ml

紅豆蓉   隨意

將麵粉、糯米粉、雞蛋蛋水打勻

先煎個熟皮,唔需要金黃色,只需要熟便可以
包上豆沙

然後加多少少油落鑊,最好係炸,否則半煎炸也可以,煎至半黃色反轉另一面再煎便完成


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

1 則留言:

  1. 我和你一樣,我在懷孕的期間變得超喜歡吃上海菜, 因為我們的懷的都是男孩?=D

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾