2014年2月4日 星期二

初五之.........放蹄

初五大家好!好多人今日要開工了

但大少爺仍放假,所以我繼續開心

我由初一去街去到初四

昨日去睇大夢想家,估唔到好睇啊,即係你叫我新年睇戲

我都要睇d有劇情唔胡鬧既戲

好怕d賀歲戲太過賀歲呢

今日表妹來拜年,我整定燻蹄

燻蹄易整,但又好似好勁咁,最適合用來招呼客人



食譜:


新鮮豬手   一隻

5粒八角、兩片香葉、一片桂皮、幾粒丁香、粗鹽 5湯匙、紹酒 2湯匙

薑、蔥


先煲滾水,水份量蓋過豬手,然後放薑、蔥、紹酒出水,大約煮20~30分鐘

然後再開一煲水,水份量要蓋過豬手,然後落香料、薑、蔥、酒,鹽煲滾,落豬手


煮滾後熄火,然後靜置佢8個鐘或過夜,期間唔好攪佢,翻滾後熄火

跟住放涼後起骨,起骨後用保鮮紙包實,扎到最實,最好用幾張去包,最後封上錫紙,放雪櫃一晚



今次我用壽司蓆去卷,太方便喇

一卷就卷得起又夠實,用橡根札實一晚就可以





浸好後既豬手好易起骨,唔使擔心

另外…配燻蹄既醋汁
白醋2湯匙、加糖半湯匙、加蒜蓉、辣椒,然後加1湯匙滾水令糖溶化便可以

起骨後卷起佢,要卷實同札實,雪一晚便可以切片了

切片後加少少麻油上面會好食的


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾