2014年2月27日 星期四

夢中

我睇了星星20集喇!但又怕大家未睇唔爆得

早幾晚發夢,夢見蒜泥白肉

當時夢中既蒜泥白肉好靚,d青瓜好薄咁卷住

睡醒我決定要整,但重點我點可以片到咁薄

我出名…刀功唔好,d豬肉都無奶油會片得薄

於是用—兩日去諗…諗到,我諗到方法片青瓜

更諗到個白肉點做,個白肉我用火鍋豬腩片

都做成爽既感覺,一熟要撈起即浸冰水,所有問題解決了,我就今早一起身就整

整定比大少爺食

剩了既青瓜可以…敷臉,一個古方又work既青瓜敷臉


*呢度蒜蓉未落晒,要留番今晚大少爺回家晚餐時先落正式份量呢



人有時想得太複雜,現實跟本無難度,只係當初諗多了,哈

其實青瓜只係用個刨生果皮既刨皮器去批
但要記住,青瓜再用闊身既,唔可以用溫室青瓜或者幼身
刨出來無咁靚

刨既時候要個切個長度係剛好一下過

刨既時候個刨要緊貼條青瓜,咁先可以刨得好,否則會斷的

豬腩肉同豬腩片分別?

豬腩肉會滑身d,但要切考刀功
豬腩肉做既話要用薑、蔥、酒、少少鹽去烚佢20分鐘,浸冰水至凍
再入雪櫃雪凍才切會好d

豬腩片灼既時候要快狠準,用薑、蔥、酒、少少鹽去灼熟
你見到佢一熟就即撈起放入冰水
揀豬腩片最好放膽d揀肥d,咁你灼完放冰水,肥既部份會變為爽
效果都唔錯的

灼熟豬腩片後可以用青瓜去卷起

醬汁:

花椒   1茶匙

生抽   3湯匙

紅醋   3湯匙

水     3湯匙

糖     1湯匙(或你可以加多少少)

辣椒仔   2隻(你喜歡辣可以自己加)

蒜頭     3~4粒磨成蓉

麻油

做法:

用白鑊爆香花椒,再將醬汁所有材料(除了蒜蓉)加入鑊,再煮滾至糖溶

煮好後可以隔走花椒粒

醬汁放涼加麻油,可以試味,如果覺得鹹可以加多少少水,每個人喜歡濃淡都不同,但注意青瓜會出少少水,汁會變淡少少

食既時候加蒜蓉,再淋上醬汁

*如果有胃病,胃氣脹等等,蒜蓉要煮熟先食,生蒜蓉會令胃受剌激的




Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾