2014年3月3日 星期一

調轉


我同大少爺調轉了,從前我愛的而家不愛

但大少爺從前所不愛,而家好愛

佢唔知做乜,呢輪係咁食朱古力,佢仲要瘋狂咁食

連佢自己都不明所以

因為咁令我想焗個勁濃古力蛋糕比佢食

Gateau Chocolate係不二之選,勁濃既古力味

果然不出我所料,大少爺勁喜歡

Long long time ago…我整過呢個承糕,但得唔到佢歡心

而家佢愛不惜手

世事無絕對,只有真情趣,哼

呢個蛋糕重點,個表面要裂的,多年前我係初哥,見到個面裂直接將佢反轉

被朋友問:個面呢?裂面係重點

其次佢要有腰呢個重點有齊

不過…佢個質感係要帶少少濕,古力味要夠濃

合格!開心




食譜:



7吋

半甜朱古力   70g

牛油         55g

淡忌廉       65g

糖(A)        20g

蛋黃         3隻

低粉         20g

可可粉       40g

蛋白         3隻

糖(b)        60g

牛油同忌廉隔水煮熱,牛油溶後加入朱古力,輕力攪勻直到朱古力溶化後放涼

蛋黃加糖(A)打至淡黃色,篩入可可粉及低粉,然後加入朱古力漿,輕力拌勻

蛋白加糖(b)打起,將蛋白與朱古力糊fold in

倒入模,放入預熱160度焗爐焗50分鐘,50分鐘後唔好即時出爐,靜置10分鐘才出爐


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾