2014年3月21日 星期五

鹹卷蛋

進入尾聲既日子要更小心,雖然我可以食清涼食物

但鹽類、鹹類要減少

到目前我感恩仍未有任何水腫出現,而我更唔希望會出現

所以我開始要自己煮多dd,反而出街食少d

昨日覆診後…我本想行個圈先回家,但個肚好重

對腳好累,感覺行唔郁,好力不重心

早前我仍然好自豪自己活動能力,不斷週街走

但而家我跟本力不重心

連搭車個車站同我住果座本身唔算好遠都好似龜步行

所以我一定要車出車入或搭的士了

自己煮飯都唔可以太濃味,咁我又不能接受無味

所以要諗d唔好帶有汁既食物,即使蒸排骨都要清d唔好用太有味醬料

昨晚就整"卷蛋"

用蛋皮包紫菜卷魚肉,整得靚少少令自己食得開心d

魚肉買既時候都已經有味,自己除了加芫茜及胡椒粉都夠,唔需要再落鹽

蒸完再略煎,配少少五柳絲,無咁單調

加油啊~替自己加油


做法:

蛋   2隻

壽司紫菜  1片

魚肉    $20(我係隨意買的)

芫茜   隨意

胡椒粉、麻油少許

用中慢火煎蛋皮,然後放涼後鋪上紫菜

魚肉用麻油、胡椒粉撈下佢,甚至可以撻佢十幾廿下令佢更彈性

再加上魚肉鋪上紫菜面

卷起,蒸15分鐘,放涼切件

我鍾意香d所以再略煎,如喜歡蒸就唔使煎喇!





Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

6 則留言:

  1. 你攰都仲整得咁靚,我好慚愧呀~~可能我食得淡,魚肉平時買番嚟我咩都唔加就咁煮LU:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一定要加莞茜,有d檔既魚肉唔靚好腥,所以習慣點都加莞茜呢

      刪除
    2. 是否把魚肉卷入紫菜及雞蛋,然後蒸熟, 再煎。

      刪除
  2. 儘量瞓多D,睇多D開心架野。加油!大少奶

    回覆刪除
  3. 我今日跟著做,仔仔見到好開心!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾