2014年3月6日 星期四

Sabatini

原來我幾個月無乜寫過外食篇

但其實呢幾個月我係不停出去食

只係無寫到,我太習慣即時upload電話相片上FB page

今日望望部帶出外既相機晌度諗

d相都幾靚丫,係時候要寫下喇

可以做個回憶與記念

先寫呢篇Sabatini

Fine dinning來講,大少爺好鍾意呢間

佢對呢間好有好感,可能夠classic啦

而我如果要介紹餐廳比朋友,sabatini、hugo's呢類型既一定唔會錯的




平日既午餐係set,頭盤係自助形式

相比之下Hugo's選擇較多,花款也較多

而呢度選擇比較少,添食既沖動都比較少

但每一款質素都唔錯的



我揀了4個course,頭盤、意粉、主菜、甜品 $400

呢個係鮮茄做既pasta

sabatini既pasta 做到Al dente,水準永遠都保持得到



主菜我要羊架,呢度食羊架係最好味架

我每次來都會棄牛而揀羊


個係我到時到候會想念既蛋糕,每次食佢我都好開心

Gateaux St. Honore,酥皮底配吉士,圍著焦糖puff

好味!


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾