2014年5月19日 星期一

賊仔飯

昨日帶包包見d Auntie,晌凱悅軒飲茶

佢全程睡,夠鐘飲奶飲幾啖後又入睡

直至回家兩分鐘後就醒,然後爆喊要奶

我同大少爺帶佢出街,佢繼續全程在BB車睡,途中有人話:佢好得意呀,有無3個月?

我話佢剛滿月,d人都話:佢好大個咁啊

大少爺聽到人家讚佢個仔得意,佢就好開心,因為個仔似晒佢,搞到佢自己覺得自己好cutie

包包佢係食飯巡警,每次我同佢老豆食飯時總會被佢發現

佢會發出警報聲的

會爆喊,有時會提早食奶,有時想抱抱

攪到我食飯好似做賊仔,要厘埋

今日午餐求其整個泡菜炒飯,方面食

不過…當我影相時佢已經喊,食唔夠幾啖又要呵下佢

原來賊仔食飯咁辛苦的,哈


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

1 則留言:

  1. 大少奶你好!
    由yahoo開始追咗你個blog一排,大家都係基督徙,到見你宣布有咗包包而我同時都係有咗第一胎,覺得同你特別有親切感。
    我個仔而家七個幾星期啦!

    突然間留言係因為我而家食即食餃子食到真係好似做賊咁!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾