2014年5月29日 星期四

可以有幾蠔?

一個人可以去到幾盡?

搬屋、買傢具、湊BB、寫專欄、寫blog、做食譜、新書埋尾

一個人可以去到幾盡?

即使幾盡我仍然都煮個午餐比自己

人唔可以無要求,有要求就要做得到

我覺得自己係賊仔,偷時間

不過…只要包包食飽就會午睡,我仍偷到時間

仲會出埋街添

呢d時刻好彩有姐姐幫忙,否則我會瓜得

昨晚食了生蠔,今日午餐食熟既版本

用廣島蠔去整,要隻蠔、熟、脆面但仍juicy唔乾,呢個係我自豪既地方

芝士煙肉忌廉焗蠔配薯蓉




食譜:

蠔                8隻

薯仔                  1個

煙肉           1片

洋蔥             半個

麵粉              2湯匙

淡忌廉          100nl

水或雞湯       100ml

鹽          少許

芝士         適最

做法:

薯仔蒸40分鐘,壓成泥,加少許奶及鹽撈勻

將蠔洗淨完全抹乾水,加上粟粉撈勻,用大火煎封蠔兩面,煎至金黃色
用大火煎係煎封表面,鎖緊蠔汁

洋蔥、煙肉切粒爆香,加入麵粉兜勻加淡忌廉煮杰身,慢慢加入水或雞湯

煮滾後加少許鹽,然後煮至理想杰度

將蠔放上薯蓉面,加上忌廉汁,加芝士,放入200度焗爐焗10~15分鐘或芝士溶轉為金黃色




Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

2 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾