2014年7月5日 星期六

The Kitchen @新葡京酒店

如要我離開個仔一日去澳門試菜

一定係要好吸引我既

前一年我好多澳門試菜之行

令我最深刻最難忘一定係新葡京酒店

所以接到邀請又可以同friend底既食友去,我就答應了

今次試間新餐廳,The kitchen

食物質素與價錢不成正比

一個午市套餐:$270~$470

以質素計是不可思議

佢既質素好好


沙律吧醬汁都已經夠吸引


款式好多也講究

餐廳特式之一,有個壽司吧

呢盤剌身$1100,每款都好新鮮

尤其係拖羅

午市套餐中的頭盤:沙律吧太多野揀,呢度只係其中的選擇

頭盤:美國牛肉壽司卷

飯有唔同色係因為加了紅酒

紅酒配醋加上牛肉內醬汁,好好味 


 額外order既pizza,有魚子醬既pizza加上即烤既脆底


 脆皮 ​​壽司漢堡與金槍魚韃靼

呢個新穎又好味,加上又靚


呢個洋蔥湯不得了

佢芝士好重,個湯甜到不得了

係我整極都整唔到味道


上主菜:

每款主菜都可以配以下配菜,個芝士西蘭花好好食



 澳洲M7和牛

我當然揀牛肉,The Kitchen牛肉也有多款選擇

如果食$470既 set,就可以食到呢個和牛



睇番都想食

另一好味之選:雞胸釀鵝肝

個雞仍然嫩滑,個醬汁味道好令個雞唔會好寡


裡面好嫩滑既鵝肝


甜品:心太軟配薄荷雪糕



我起喜歡呢個梨撻,佢個撻好酥脆,好好食

鮮果沙律,呢個時候食生果配青檸雪芭,爽

 杏仁蛋糕



夾層蛋糕鬆軟配杏仁味既MOUSSE


還有下集的!等我~~~~~~~~
Fans page仲有新blog. Click here and like --->  fttps://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾