2014年10月24日 星期五

痴線的


早幾年興起雞煲,我完全無興趣

直到我大肚時,口味180度轉變,變得麻甩變得佬

我好想食雞煲

好幾次想同大少爺去食時都因為怕太辣而卻步

我即使什麼也不怕,但都會知道太辣真係對自己同BB都唔太好

驚就唔好食,食就唔好驚!因為咁我選擇唔食

早幾晚我終於食到,唔知係咪因為那間店好食,我覺得好好食

個雞煲好食,不過最後加水打邊爐就有點怪

Anyway,我決定自己整

我食到類似既味道自己試整

我整到既味係同我食果間店相似,但唔代表同你間似架




食譜:

雞         半隻或1隻

辣椒乾         5隻(可以用新鮮辣椒仔,辣度自己調教)

洋蔥              1大個(切絲)

                    花椒                    半湯匙磨成粉,或樁碎
(可以自己調教多與少,花椒係麻既感覺)

磨豉醬                   1湯匙

豆辦醬                      1湯匙

生抽                       少許

糖                            2茶匙

水                          半碗

酒                          少許

蒜頭                         5粒

蔥段                        適量

做法:

將雞先用生抽、老抽、糖、酒、薑、生粉去醃,醃大約1個鐘

先行爆香雞,其實走油會好食d,但通常晌家做唔會走油

加入花椒粉,洋蔥、蒜頭、辣椒、蔥段兜至香味出

加入磨豉醬、豆辦醬、生抽、糖兜勻

再慢慢加入水煮滾轉後加酒

最後滾大約10分鐘便可以

*之前去買花椒粉,我覺得唔夠香,佢係夠方便,如果想方便用都可以

但要加大力度去落多d先有麻既效果

*去食雞煲發覺花椒同我地普通買到既唔同,形狀、樣子都唔同

所以我地自己買既可能無咁香,如果覺得唔夠麻就自己加大力度去落

*我唔會用現成既麻辣醬,自己去做才做得更好

Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾