2014年10月28日 星期二

明嗎?

你明嗎?

你明我嗎?

近兩日不如意事不停發生

我有d似催殘了的草菇

最大及日日遇到係個臭包包食粥仔問題

不過…我都明佢都唔係想咁樣

而且或者我同佢仍未懂得溝通

雖然都會有氣餒,但我亦學習了要廣闊既包容能力去包容佢

呢d日子都好珍貴,我早個星期睇番包包初出世到兩、三個月相片

有一陣感動,原來佢已經長大好多,原來我不捨得佢長大得咁快

坊間的媽媽矛盾出現在我身上了

Anyway...開心既事還有好多

好友去完日本回來,除了買玩具比個臭包仔外

仲送我一盒明太子

實在太好,我最喜歡這種鹹鹹香香既食物

其實就咁撈飯都好好食,不過我先整明太子玉子燒

即使你唔喜歡加明太子,也可以轉鰻魚或者素菜

總之整到個蛋就無得輸

不過我都唔係整得太好,因為我太熟先卷所以有空位

味道確係好...好...好






食譜:(做到兩條)



雞蛋  5隻 

味醂  1湯匙

糖       1茶匙

鰹魚汁  130ml(鰹魚汁晌吉之島、Sogo、city's super超市有售)如果再豉油也可以,不過無咁正宗

鹽         少許

做法:看圖吧!

首先,晌鑊掃一層油,剛剛夠就可以,全程用慢火

倒蛋漿煎到8成熟,加入明太子或其他材料



卷起熟既蛋皮,卷到鑊既另一邊,輕輕壓實靜置

然後晌另一邊再倒蛋汁

當另一邊既蛋汁8成熟時,反方向卷起

如是者重覆做,直至成型

每層都要壓實,就會靚仔d



好耐無晌blog奀皮包既相,你睇佢而家個曳豬樣,教我如何不愛他?


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾