2014年12月18日 星期四

陽光飯


呢幾日凍,但好彩有陽光

夏天時,總覺得太陽有d可惡,我寧願陰天

但當冬天既時候,陽光就好可貴

即使溫度低,但有陽光就會感覺暖暖

無獨有偶,我今日整既午餐有點陽光既感覺

但其實全部都係剩物

南瓜係包包既,我唔比佢食太多因為濕熱

芝士片,上次唔知整d乜,食剩既

雞扒係整鹽酥雞剩下一塊

飯係昨晚的,還有在雪櫃存貨既淡忌廉

mix & match下變成了南瓜忌廉焗雞飯

哼~帶比我暖暖既一個下午呢!


食譜:

南瓜    半個(我用日本既南瓜)

淡忌廉        100ml

水                 50nl

鹽                   小許

麵粉              1.5湯匙

1南瓜蒸25分鐘,蒸熟後刮起南瓜肉,再用攪拌機打爛至蓉

開慢火,倒入瓜蓉,加麵粉,邊煮邊攪,直至瓜蓉同麵粉混合好

慢慢加入淡忌廉煮至杰身


加入水及少許鹽,煮成以下幼滑狀及杰度便可以




可以預先煮好飯、煎定你喜歡肉類,南瓜配雞、配豬扒也可以

醃法也要簡便,否則會出現多種味道未必夾

雞扒我只用鹽及胡椒醃

咁飯+肉類淋上南瓜忌廉汁,喜歡的可以加片芝士,當然芝士用巴馬臣或mozzerella最好

我只係屋企得番片裝無得揀呢










如陽光,你將痴心亮起,教我心甜的你,任誰也不可替代你


Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾