2014年12月30日 星期二

韓牛

話說上星期開party,朋友放了包牛肋條晌我屋企

本打算下個party整,不過望下份量其實唔多

內心魔鬼出來向我招手,不如先整左佢,到開party時我再買番咪得囉

咁我足不出戶都有得食有得玩

屋企有韓國梨、韓國栗子,韓醬咁我就諗不如試下去整韓式牛肋條

比中式容易,中國人用冰糖去軟化牛肉纖維

韓國人用梨,咁我就試下用梨去整

出來效果比冰糖好,因為除了牛肉淋或外,帶有微甜

我無落糖,但都帶有微甜,韓國辣醬其實唔辣,用來炆牛肉又幾好食又夠味

呢個調味唔多,但都夠味,大少爺好鍾意


除了洋蔥外,我用韓國栗子去炆

剝呢幾粒栗子殼同生仔一樣

好辛苦呀…但最後心都甜埋

因為韓國栗子大粒又粉又甜


韓國既梨,因為夠大個,我用了1.5個,有半個做梨剌身,即係就咁食

呢煲野大好味了

食譜:

牛肋條         (視符你人數去定),先用薑出水20分鐘

栗子               半磅至一磅,大家唔去買去殼既好d,我搣到手指爛咁滯

洋蔥             1大個件

甘筍             1條切件

梨                 2個(其實普通雪梨也可以)去皮去芯

韓國辣醬        4湯匙  (唔夠味可以再落,其實韓國辣醬唔太辣)

生抽                 少許

酒                      少許


做法:

牛肋條出水後,再用洋蔥爆香,加紅蘿蔔兜勻

再加入韓國辣醬,兜勻佢,慢慢加水至蓋過面

最後加小小生抽吊味,再去皮既梨入去,大火煮滾,加少少酒

轉細火炆2.5~3個鐘,我就用高速煲炆了45分鐘

栗子最後半個鐘至45分鐘先好落,否則會溶晒呢

如果明火炆可以睇下佢有無乾水,如果唔夠水就加小小熱水

可以試下味,但通常都會夠味、唔夠味就加多少少韓醬或生抽,唔好加鹽




Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾