2015年1月12日 星期一

鄔3


我一向好少做d好girlish既東東

影食譜相我仍愛自己那套硬橋硬馬的方式

只著重那"主角",當主角做得對辦、美味,我就少花氣力去裝飾先影相

當然相片未必夠其他人靚,但我只著重本質

不過今次張相我實在太唔係我自己風格,不過我好滿意

其實圖中蛋糕我係做比"鄔氏"一家,一家三口都1月生日

為了答謝他們一家對包包愛護,我用全力去攪個生日會

一家三口有鄔爸爸,鄔媽媽,同我一向愛錫既倩婷

起初我想做個mousse cake,但因為我近來較忙,所以我做晒一個party食物都有d吃力

蛋糕就易難取易,做一個戚風蛋糕,加cream,再做個焦糖脆脆

我做既焦糖脆脆唔會加糖漿,只有糖、水同梳打粉,就做到

真係無一雙巧手,所以搽cream總係唔像樣,所以呢…就用抆刀在蛋糕忌廉上輕輕彈d花紋出來用來遮醜

不得不"哼"


party food



戚風蛋糕

蛋黃      3個

糖       30g

牛奶     35cc

橄欖油     30cc

低粉  65g

泡打   1/2茶匙

蛋白霜材料:

蛋白  4個

砂糖 (b)  60g

做法:

1)將牛奶座暖

2)將蛋黃同砂糖(a)拌勻,暖牛奶及橄欖油

3)粉類過篩加入蛋糊直至完全混合

4)將蛋白加入砂糖(b)打至企身,加入蛋糊再用Fold-in方法完全混合蛋白,入模以180度焗50~55分鐘,取出後要倒扣放涼直至完全冷卻才可以脫模

大少奶提提你

入爐時間長短視符你個爐火力


*戚風蛋糕切開一為加cream,然後表面再搽,灑上焦糖脆粒便可以


焦糖脆糖

做脆糖,好易,先用100g糖加2湯匙水,煮到微黃色,離火

篩5g梳打粉花糖漿上即刻攪勻

即倒落不黏布上放涼


再整碎就done~灑上已搽cream戚風蛋糕上,就會好似好勁咁架喇



Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密





沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾