2015年1月5日 星期一

尋開心


呢輪成日打邊爐,每次都要食幾餐

前幾晚仲買一斤蜆返來打,不過…又食淨幾隻

我無奶油幾隻去豉椒炒蜆架嘛!咁就蒸蛋啦

其實我鍾意食花甲多d,但好難買得好食

今次既蜆又實在有鮮味,呢個蛋仲原汁原味

加少少花雕就得,唔繁複,鹽都唔使加

我整完食完個仔都仲未發覺佢呀媽又偷食囉!哼

仲有仲有既係,如果你請朋友回家食飯,呢個個款都應該可以令人開心的

尋開心既一味



蜆用少少水滾到剛剛開口(水份量剛蓋過面就夠)

然後即撈起蜆,蛋同水用1比1份量去做,可以加少少花雕

數學題:

例如:2隻蛋+200ml水,3隻蛋就+300ml水,咁如果小玲用5隻蛋的話,加幾多水呢?

用保鮮紙鋪面,凍水落鑊去蒸,如果用明火就凍水落鑊至到水滾後蒸10分鐘就攪掂

我用蒸爐,按10分鐘無理佢,但我估火候會有d唔同

記住一定要鋪面否則d蛋會好醜樣,同埋一定係凍水開始蒸
*如果想做以下效果,一定要用一個唔太大既盤去做,因為蜆既空間太多,蜆殼就會彈開


Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾