2015年5月11日 星期一

送給自己的

昨日母親節,包包咁細無乜點慶祝

大少爺反而好興奮咁代包包送我禮物

其實我仍未有慶祝母親節既觀念,包包已令我好快樂

呢種快樂已經令我成年轉圈圈

而我只想留在家休息,近來實在太累,返完教會都好累只想睡覺

晚上就自己煮喜歡食既食物

我只想食鬼馬油條,彈彈彈墨魚膠加脆油條

而且今次用焗既方法,出來效果都好好啊




墨魚膠釀入油條




油條用200度焗爐焗10分鐘

就可



醬汁材料:

茄汁          3湯匙

白醋          1湯匙

糖          1糖

生粉            1茶匙

爆香洋蔥、青椒,油條兜一兜,快手倒入醬汁

快手兜勻,就可以上碟




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾