2015年5月8日 星期五

摷雪櫃的驕傲


近來好忙,忙到成個星期得一晚晌屋企

但昨晚突如其來可以留在家,陪下大少爺同包包所以好開心

我其實唔太想放低佢兩父子,每次我都…我捨不得你 yaya,無奈我有我的未來……

雖然可以留晌屋企,但我好累,累到無辦法去諗煮乜

於是就沉瀝於"想"午睡

可惜…我每次一入睡電話就響,有大少爺、有朋友仲有d無謂電話

唔通…我想休息都咁難

直到夜晚我就晌雪櫃摷呀摷,終於摷到火鍋牛肉、泡菜、韓式辣醬

就係咁…我…我整左個扮晒石鍋飯

上面仲加隻蛋

大少爺覺得好好食,其實呢d都係剩物!!!

所以話有時買定各類食材晌屋企係有用的~哼

其實真係好好食


做法簡單:

火鍋牛肉解凍,然後預備d泡菜、兩粒蒜頭、洋蔥半個

韓國辣醬 1湯匙

將牛肉、洋蔥、蒜頭爆香


牛肉開始熟就加泡菜

最後加上辣國辣醬,兜勻就done

易過借火!!!





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾