2015年5月23日 星期六

親民日菜 Kokomi

我鍾意行金鐘,係一個情意結

不過金鐘難搵食,我意思係想食得好,但又唔太貴既食店不多

尤其日式,想唔錯但又唔好太貴既其實本身都是難搵

早前去了新開既Kokomi Tasting,發覺又ok,價錢亦唔貴

地方寬敞適合一班朋友飯聚,有齊壽司、剌身、鐵板燒、煮物、仲有甜品、唔同類型飲品

佢既set lunch都抵,平均百幾蚊有一個

重點:金鐘

行街睇戲後一個好既歇腳點

寫埋價錢比大家參考

燒味淋魚乾 $78

有嚼勁但又唔會硬身,甜味夠

枝豆 $38


脆冷豆腐 $68

呢個我最喜歡,佢係一個冷豆腐,上面鋪了脆薯絲

然後加上天婦羅脆粒,再配上醬汁

來緊夏天食呢個都唔錯呢






火炙帶子 $48 (2pcs) 
火炙吞拿魚 $58 (2pcs) 
油甘魚 $48 (2pcs)

叫壽司可以用以下既圖牌,如果你想叫三文魚就插個牌晌人杯度

就會有人來收,幫你落order架喇



鐵板燒

大蝦 $128


蒜香肉眼薄燒 (4件) $178



脆蒜牛柳 $198

咁juicy既牛柳粒,我當然喜歡啦~


蒜片牛柳粒炒飯 $118


燒.炒.炸

鱈魚西京燒 $168

個鱈魚好好食的,但我…我…居然漏了影,嗚


北海道風醬燒海蝦 $138


櫻花蝦野菜天婦羅脆餅 $55



燒雞扒.芝麻汁冷烏冬 $128

個烏冬好好食,佢好有質感,配搭都做得好好,雖然用芝麻汁,但仍感清新呢



甜品

無諗過甜品如此出色,一直覺得香港日本餐廳做既甜品都係款式幾種

但呢度個甜品有唔同口味外,每款都好好食

沖繩冷製焗椰子布甸.菠蘿雪糕 $58


暖香蕉撻.檸檬雪糕 $58

呢個我最喜歡既甜品,個撻酥脆,配上香蕉同朱古力汁,但加了檸檬雪糕又完全另一個感覺

中和了甜膩品




朝比奈抹茶奶凍.紅豆忌廉汁.黑芝麻雪糕 $58


杏仁豆腐.黑芝麻糖漿.黑芝麻雪糕 $58

呢個又係另一個無得輸既組合

大家即使唔食鹹點,都可以來食個甜口吧



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾