2015年6月12日 星期五

Less is more

相信大家都懂得整瑞士雞亦,夠甜夠油香

其實無乜太大既困難

不過…我總會手多加埋香葉、桂皮等等

然後個豉油又唔夠濃,總之唔夠好

今日再的起心肝用最原始方法,原來比從前更加好食

1:1老抽加水

我用500ml老抽加500ml水,總之要蓋過雞亦面

加糖,我用60g砂糖做底,然後唔夠甜再加少量冰糖,令個面會光身同埋甜得實在d

香料只用了2粒八角吊味

另外幾粒乾蔥頭同薑幾片

最後上碟時先加少少麻油

煮既時間亦容易,想佢保持彈性但入味

只需要煮好個汁大滾時落雞亦,然後煮幾分鐘,蓋上蓋熄火浸熟

雞亦質地亦好

原來就係咁簡單

繼續我有我既忙碌..............哼




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾