2015年11月15日 星期日

Day 2 @台北

第二日行程係for 包包

佢好喜歡看動物,所以我就決定帶佢去動物園

重點係…呢個動物園我四歲時都去過

一早起身食早餐,又中伏,那個豬契媽介紹我去永和豆漿大王

但永和豆漿只有一間,有大王兩個字既係…中伏既代表


邊行去捷運站見到鴨肉扁,唔合大少爺口味

又係旅遊書既代表作


um....................


搭捷運去動物園站,台北捷運有一卡係for輪椅或BB車,真係好好

亦都有人好讓坐,捷運站有lift,方便BB車的

一出閘就係動物園


呢個動物園有部遊覽車可以上到最高,你可以慢慢行落來去睇唔同動物區

動物園遊覽車車費:5台幣

部遊覽車連BB車也可以推上去的,方便到不得了





有隻出走的馬騮

包包真係好喜歡週圍跑,地方大感覺佢好自由

園內好多坐椅設施,所以唔怕累,可以有得坐





動物園同餐廳有炸雞店、有飯

我為就個包包,就買飯,咁叫一個有菜既菜式,比少少肉同菜佢

有比滷蛋佢食

我自己另加辣豆腐,大少爺食滷肉飯

呢度食物唔會特別貴,唔似香港d主題公園會貴幾倍的


包包玩到累就睡了


佢居然飛呱猩猩仲要印埋落佢個咀




國父紀念館,其實我是路過的,因為去附近吃飯

咁包包又睡了,我就去搵cafe食個Tea 坐下



wendel's 溫德德式烘焙餐館

一間舒服餐廳,我同大少爺坐到包包睡醒

餐廳洗手間有換片設施,實在太好了





呢件 midnight berlin 好好味

上層焦糖醬,下面鬆軟古古力蛋糕



可惜杯檸茶是…雀檸


包包睡醒後又夠鐘晚餐,我一早預訂了 Moe 燃炭火燒肉店三店

地址:大安區復光南路240巷33號

佢有三間鋪,呢間在在國父紀念館 2 號出口



燒肉唔係款款都會有,要睇當日最新鮮係乜貨

所以我揀了兩款都無就求其去點

包包照食,我將牛肉放到最側邊慢慢烘熟,剪碎比佢

因為肉靚,唔會un,再叫個蔬菜湯比d蛋花、菜佢,食了兩碗飯

呢間好值得試,又抵食,呢餐都只係 2500台幣








這是牛腸





菜湯有菜可以比小朋友食


跟住就回西門町,上酒店放低野就再出去


Sorry,我唔識欣賞這個豬血糕呢



呢個好好食,我要自己整


呢晚西門町好多小食檔,但檔檔都差不多的


那個大少爺,我見到都怕既炸雞扒

但無可否認幾好味



綜合粉圓,熱辣辣甜品做一日既終結






沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾