2015年12月1日 星期二

三響


是咁的,我呢輪有點忙

忙玩Hay day、忙交稿、忙追收爛數、忙諗點樣收爛數、當然忙我家庭生活

好想生日前攪掂晒d野,然後再等過聖誕

可惜…有d事我仍無頭緒去處理

在於一遍忙之聲音中,我都要照顧包包

每日都盡可能自己整兩餐比佢,我覺得呢樣野唔可以比人做(太多)

因為我係佢媽咪,有一身好武功,自己煮比佢係理所當然

不過有時都會諗爆個頭

今日我整粟米濃湯,咁就順手用來當汁咁煮粉比佢

煮既時候諗…d薯仔同粟米就咁倒好浪費,雖然我從來都唔係環保份子

粟米同薯仔卻勾起我既idea,於是就一炮三響吧吧吧

你唔好太介意我囂,但呢個的確係囂張的 "哼"

包包的,佢既就加肉碎,個湯再煮杰d成汁比佢吧


食譜:

粟米   4條(其實可以多d,而且如果粟米唔夠甜就落多d)

薯仔    1個 要大個d既

奶        400ml,可以一半奶一半淡忌廉

鹽        少許

水       500ml 其實可以用雞湯,但for包包就用水算了

將粟米起粒同薯仔先蒸熟,加奶,放入攪拌機或用手提blender打至成蓉
*粟米芯留起,另可以留起小小粟米粒用來最後加入湯,咁就有埋粒粒粟米食




 隔渣,我用手提式就唔會打得太爛,隔渣後將渣留起

隔出來濃湯加入水、粟米芯,如果有粒粒粟米就加多少少粟米粒,煲滾轉小火,用慢火去滾至個湯杰身加鹽就完成







將粟米薯仔渣加少許鹽、胡椒,模中,再放入冰格至雪硬身,大約1小時便可以





沾上麵粉、蛋液、麵包糠,炸至金黃色便完成可樂餅


包包既粉

將個湯放入小煲再滾起,加入豬肉碎,然後加入通粉再滾起後蓋上蓋,焗10分鐘個通粉就會淋的





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾