2015年12月9日 星期三

薑餅...味

話說我好唔喜歡食餅,所以每年聖誕都為整而整

但我又好喜歡薑餅香味,於是我昨日就諗…薑餅味既creme brulee

整出來又成功喎!仲要係好味既

我會試下整青紅蘿蔔豬骨湯味、鹹蛋肉餅味同豬腳薑味,跟住上市

哼~

今次用蒸既方法,快捷方便過座水焗




食譜:2杯

蛋黃    1隻

雞蛋      1隻

淡忌廉    100ml

奶         100ml

糖          2湯匙

玉桂粉     1茶匙

薑粉          2茶匙
用薑粉就香d,但唔辣,要辣加薑汁

做法:

將奶、淡忌廉、加糖、玉桂粉及薑粉煮熱,煮至糖溶便可以不用滾起,放涼

加入蛋黃、雞蛋1隻,攪勻過篩入杯,蓋上錫紙大火蒸20分鐘 

放涼後加上糖、用火槍燒成焦糖




好!今年我不再整薑餅,但有食譜



食譜: 15塊



牛油    100g

黑糖    70g 
如果用普通糖可以減少許糖,因為黑糖無咁甜先落70g

低筋麵粉   150g

玉桂粉     2茶匙

薑粉  1.5茶匙(如喜歡可以自己增加)

泡打粉  1茶匙

做法:

將牛油切粒,唔好完全放軟,趁佢少少硬但打得到既時候就打

糖同牛油打勻

低粉、玉桂粉、薑粉、泡打粉過篩,然後將牛油加入

用手輕輕搓勻佢,當粉與牛油搓勻後就慢慢搓成糰

將糰搓成圓型再碌平,放入冰格雪一個鐘

麵糰略為回溫就印模,預熱焗爐170度焗15分鐘(視符火力而定)

我仲有薑餅味既香水,哼`








大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾