2016年3月30日 星期三

扮晒KFC

 終於有時間出post,呀臭包見親我入書房就2仔底照跟

攪到我想回電郵都唔得

攪攪下而家先得閒寫

寫既係今日午餐,是咁的…我喜歡KFC既白汁雞皇飯

但近來覺得胡椒味越來越重,個汁又越來越多,當然餡又越來越少

我決定自己整,整埋比臭包食,哼

自己整餡多汁多乜都多

多得他給我勇氣,真的要多得他去使我懂得每一個結尾無非別離  總是別離  耶(大家唔使理我的,突然想唱兩咀)

呢個飯只適合我兩母子,大少爺最怕白汁的啊

我自己食時加上黑椒就同KFC一樣味


包包當然係食 pure版啦啦啦


食譜:

雞肉    隨意(先用少許鹽及生粉撈勻,醃半個鐘)

紅蘿蔔半條切粒、薯仔1小個切粒,後蒸20分鐘(如果唔蒸定,煮既時候未必夠軟身)

洋蔥粒     少許(比小朋友食我唔會落太多)

汁料:

淡忌廉       100ml

鮮奶         100ml

水         150ml

麵粉           1湯匙 

鹽          1/2茶匙



洋蔥粒及紅蘿蔔粒、薯仔粒爆香,加入麵粉

用慢火兜勻


麵粉同材料兜勻後可以加入淡忌廉及鮮奶煮至杰身後加入水


滾起後加入雞肉,煮滾及雞肉熟後個汁應該會剛好杰身的

唔夠杰就煮耐d,最後放鹽兜勻試味就可以上碟

大人食就加d黑椒吧




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾