2016年4月26日 星期二

打爛玻璃

話說我本身愛食啫喱,尤其紅色

唯一一次我唔想食,細個爸爸帶我去睇 king kong電影,睇完後又帶我去食啫喱

我又揀紅色,點知…食既時候我諗起電影血腥情節,結果食唔落去

當時我得五、六歲,不過…好快我又忘記了再愛上紅色

上年好多人整broken glass jelly,我無整

從來都唔會想跟人整自己就整,其他人一窩蜂去用既都唔想用,所以上年無整過

今年過年我去教會姊妹屋企,佢整呢個,試食後覺得都唔錯又靚

佢用鍊奶去做,而我就用椰汁去做,出來都唔錯丫,哼



早前特登去city's super買jello


材料:

4種不同色啫喱粉

白色層:

椰汁     200ml

奶    100ml

糖    2湯匙

魚膠片   15g

做法:




4種自選顏色啫喱粉,各用180ml熱水開成液體,放涼後入雪櫃雪一晚



將啫喱切粒粒,可以不同形狀,但我有整齊強逼症,一定切成四方粒粒

放入盒中


魚膠片用冰水浸軟

鮮奶加糖座熱水至到熱為止,加入魚膠片攪勻

將有魚膠既奶倒入椰汁中,攪勻

倒入啫喱中,輕輕將底既啫喱撥鬆至平均分佈盒中,雪4小時以上便完成





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾