2016年5月10日 星期二

又是咁的…之前整過豆腐花,就有人跑出來話:唔好用石膏粉啦

我問:咁用乜?

佢就逃去無蹤,我遇著呢類無建設性既留言係會覺得好煩

你咪唔好食囉

不過咁…我都會諗下有乜其他方法去做

後來見過用蒟篛粉做、又見過用魚膠去做

我就試下用魚膠做,其實我重覆試了幾個份量,有一次唔成型、一次就實得滯

今次成功,夠滑吧

*當然質感同豆花有分別,但勝在易做咁囉


食譜:

豆漿   500ml
(可以選擇用無糖或有糖、無機或有機、什麼基因改造等等一切南洋瓜葛自己去揀)

魚膠片  7.5g(講過一萬次,魚膠粉同魚膠片一樣)

將魚膠片浸冰水令其軟身

豆漿座熱水至熱,放入魚膠片攪勻,魚膠片溶化後就放涼入雪櫃4個鐘

之後可以配黃糖或糖水

就是如此簡單




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾