2016年5月3日 星期二

炒大鑊

一直忘記了補番呢個小炒王食譜

記得呢個係早幾個星期,有一個星期日包包病了

我同大少爺兩個成晚無瞓,見大少爺個樣都累到不得了

所以不顧一切煮一樣佢喜歡既食物替佢打氣

至於我?我無乜點去諗自己,只希望仲有少少能量,就服侍佢兩仔爺先

小炒王其實唔難整,但唔知點解咁多人喜歡,我用了韭菜花、鮮魷、腰果、蝦干及XO醬去整

腰果自己炸,好有誠意的


食譜:

腰果   半碗(視乎你喜歡)

韭菜花   1扎

蝦干      隨意

鮮魷    2隻

生抽    少許(約1茶匙)

酒      少許

Xo醬   半湯匙

糖  半茶匙

蒜頭           2粒

做法:

將腰果炸好、鮮魷洗淨切件、蝦干浸軟身後索乾水

韭菜花浸洗後切段

準備好後先爆香蒜頭,然後放入鮮魷、蝦平爆香

然後加入韭菜花兜勻,加入少許生抽兜勻,放入XO醬及糖再兜勻後贊酒

最後就放埋腰果兜一兜可以上碟

*腰果做法如下:

將腰果沖洗後就煲一煲鹽水,煮一煮腰果


瀝乾水份,再索乾水


小煲放油,炸至金黃色(我好明顯炸耐了)





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾