2016年6月14日 星期二

奶仔酸辣米線

話說我晌深山久不久會想食譚仔

事緣我住舊屋時食過幾次,但住深山後就懶得去食

時不時諗:到底個酸辣湯點整?

我有諗過係咪酸菜,但應該唔係,酸菜點都會帶少少草腥味

咁個酸來自白醋嗎?今日即管試

得出結論:無論譚仔祕方係乜,我呢個簡易方法做到有9成似

我完全好認真咁加埋最喜歡腐竹、用麻油薑汁酒醃既豬潤同鮮牛肉

呢個真係可以頂住癮,我本身整過土匪雞翼,下次譚仔宴,哼

食譜:

清雞湯   250g(呢個一定要用)

白醋   2湯匙

辣椒   2隻

水   300ml

鹽    1/4茶匙至1/2茶匙(自行試味)

做法:

米線過冷河備用,預備你喜歡材料

如果用腐皮就先浸軟

煮湯底:

清雞湯同水煲滾,加兩湯匙醋及辣椒煮滾,加鹽試味
(想酸加醋、想辣再加辣椒、想鹹當然加鹽啦)

放入自己選擇既配料及腐竹,再滾起後就入米線煮至理想軟度就完成

信我!佢有90個%似,初初加醋及辣椒時我以為唔似,加鹽後就似更多

落埋配料借味就開始一樣咁滯






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

1 則留言:

  1. 大少奶,可分享埋豬潤同牛肉既醃法嗎?牛肉要點整先唔un呢?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾