2016年6月16日 星期四

心亂如麻


其實好多人喜歡食麻辣既食物,我唔算太狂熱但又唔抗拒

真正麻辣係麻而不辣,而且有麻香味

麻香係花椒所發出,所以買到靚花椒做麻辣食物基本上無難度的

我喜歡呢個麻辣雞翼,幾麻幾辣自己控制

又易整,雖然晌FB無乜人理我,但我照寫,哼




雞翼   12隻

花椒   1茶匙(磨碎)

辣椒粉  隨意(我用一茶匙,唔知你需要什麼辣度呢)

生抽    2茶匙

老抽    半茶匙

糖       2茶匙

鹽       1茶匙

五香粉   1茶匙

紹酒     1茶匙

栗粉     1茶匙


將雞翼抹乾然後撈晒d調味醃最少兩個鐘,最好醃過夜

花椒我自己攪碎既,街賣花椒粉好流唔香的,自己磨最好


然後煎熟就done喇




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾