2016年6月10日 星期五

想當年之…戰勝濕疹

相信無人願意同"敏感"做朋友
"敏感"何處不相逢?
亦有好多人都會想問:點解我會同敏感遇上?

幸好!我個人除了"對人"敏感外,都無乜敏感既症狀
大少爺呢…個鼻有d敏感,皮膚平日好地地,潮濕天氣都久唔久會敏感既
所以我大肚時都會覺得BB就算有敏感都唔會好利害吧
加上我都無濕疹,咁應該安心....喇呱

到包包出世時,佢一直皮膚都好好雞蛋咁滑又彈手(媽媽好自豪)
直到4、5個月終於出現我接受唔到既"濕疹"
位置晌兩隻脾仔同頸仲越來越大幅
我呢種完美主義者當然係想發癲啦

於是就將坊間所有對付濕疹既cream、沐浴露買回家
每一款初初幾次有用,之後就又再翻發
每次見到紅紅既濕疹,身為媽咪既我就像天快塌下來既感受
最後當然問醫生意見,醫生就話:你試下幫佢轉奶粉,轉能恩吧!能恩可以防敏既
我見當時都六個幾月大就順便轉雀巢超級能恩2號啦
試了一日三餐後,開始退紅
我同大少爺都好開心,然後就心想:係咪架!
於是身痕既我又試一餐比包包飲回舊奶粉,點知…又紅過
那次我終於知道包包原來一直飲錯奶粉

再去做research先知…原來BB腸道健康會直接影響BB皮膚
奶粉中既蛋白有機會剌激BB腸而引起敏感
當時轉了能恩 1星期後頸上紅印幾乎退晒,從那時起我亦轉了用清水幫包包沖涼
好快就完全好番亦無翻發過

所以我極力去推介雀巢超級能恩
亦好明白能恩係含切割致敏原既pHF水解蛋白配方
更加親身體驗過奶粉對BB皮膚既影響

大家可以去下列網址玩遊戲有機會贏取豐富獎品呢
https://goo.gl/HUu5fK

感恩濕疹無再翻發皮膚都幾好呢

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾