2016年7月14日 星期四

Hot pot @酒鍋

 其實火鍋都唔一定係冬天先會食,好多時夏天一班人都會想食火鍋

呢個火鍋文化早已經植根晌香港人心裡面

簡單來講:有條火鍋根

早排天氣最熱時我去"酒鍋"食火鍋,肯答應既原因我覺得佢既湯底好吸引

而且裝修、餐牌都係好新格調既,加上現今餐廳都唔會怕無冷氣既呢



打開餐牌,見到多款好吸引既湯底介紹

但總括來講....當然一次過能就多款味道係最理想既

於是就要個酒火入鍋



我食呢個set $488一位,除了飲品外,其他都係套餐內既食物 (詳情到時看餐牌)


或者我係寫食及做食譜

我要求既湯底係每種味道都要去到盡

麻辣要夠麻,海鮮湯底要夠鮮,總之你比得五款我,就要五款都不同個性

咁呢度係做到既,五款湯底既層次及味道都好大對比

麻辣..堅夠麻,如果你問我夠唔夠辣既話,佢夠麻亦辣,個麻佔既比例較重,亦係我心目中喜歡既麻辣

龍蝦湯...呢個係我同大少爺都最喜歡,好多火鍋店都會出唔同湯底,但好多胡混過去,因為好多人對火鍋個湯底未必太有要求,但呢個龍蝦湯係真材實料去淆的,鮮味度係滿分

牛腩湯...呢個比較清,適合用來煮烏冬比包包,牛腩有嚼勁但又唔會覺得硬同實

沙爹湯...呢個沙爹湯比較濃厚,佢既濃度可以掛上食物,比坊間沙爹湯做得好

木瓜蝦湯...開爐時會倒入酒再點火,其實我一定都無乜點理佢,但到最後試飲先發現當酒揮發後個木瓜湯幾得好清甜,我唔忍心令佢受污染,只落花甲落去,所以個湯既鮮味比老火木瓜湯更甜



點火的一刻


講完湯底就到食材

呢個響鈴必點的,佢除了放入湯外,就咁食配個酸甜汁都好得啊

我同大少食忍唔住就咁食呢


牛頸脊 ...火鍋既牛肉當然重要

牛頸脊亦係好適合火鍋食既,佢灼完都夠軟熟



羊肉配麻辣湯底


桂花蚌...呢度既蚌係厚切既,灼完都好夠爽


心干寶貝  



鱔片


紫菜蝦肉餃...呢個餃味道唔錯!但今次食覺得個皮厚了少少

餃皮薄身d會更好的


花甲配蝦,將花甲放落木瓜湯度,個湯都變得更鮮甜




當然火鍋唔少得飲品,我呢杯薄荷荔枝梳打好好飲

好飲在…我本身喜歡薄荷呢


如果唔飲薄荷都可以試呢杯,呢杯用芒果打成的




包包幾開心,謝謝邀請~雖然當日都幾熱,但我一家三口都食得開心

















沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾