2016年8月16日 星期二

孖燉

之前晌萬豪酒店中菜廳食到近期紅爆大廚Jayson Tang師父既"椰皇雪蓮子燉鮮鮑魚"
由於鄧師父晌度講解個湯點做,講得太詳細我記晒入腦,哈
於是我又去搵雪蓮子啦、今日將冰山劈開個椰皇啦、緊急週圍搵鮮鮑魚幾檔都話無得一檔細細隻、偷了之前淆比個仔既雞湯
仲記得鄧師父話過椰皇要焗先會夠香、咁咁咁後我整到喇(但忘記了椰水同雞湯比例係2:1定1:2)
呢個湯好潤之餘好香,多d功夫都值得

第一時間要搵雪蓮子

佢係植物版燕窩重膠質,由浸開始你會發覺膠質比雪耳多好多倍
(網上資料:滋腎、健脾、清肝明目、潤肺止咳、祛痰開竅、潤腸通便、潤膚善顏、提神補氣等功效)

踏入秋冬要為身體及皮膚作最好準備

終於我晌九龍越海味店買得到,佢賣$30一兩,我買了 4兩,每次用1湯匙浸開就好夠了




食譜:

椰皇   2個

鮮鮑魚   隨意

雪蓮子   1湯匙

鮮雞湯        2碗

做法:

將椰皇水倒出,其實椰皇頂有洞一篤就可以倒椰水出來,我影相當然又要劈開個頂啦


將個椰殼放入150度焗爐焗,佢就會好香的


因為鮑魚燉得耐會好硬,所以我先將雞湯同椰水混合然後先燉1個鐘



將新鮮鮑魚洗淨然後放入椰皇內

加入椰水雞湯再燉一個鐘

因為我個雞湯本身都淆了好耐,所以我無燉太耐 ,飲之前加少放鹽


雪蓮子可以做糖水,其實又可以燉椰皇唔落鮑魚加冰糖

但我先燉木瓜

將兩個小木瓜切件,加入500ml水放入燉盅(可以分兩個)

然後加入已經浸發雪蓮子,及南北杏、一小粒冰糖燉1小時便可以


雪蓮子又名皂角米,晌海味鋪有售的

百幾蚊一小包但都夠用多次,用之前要浸幾小時的


浸後變成咁,浸既水都充滿膠質








大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾